REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.PAULOADRIANI.PL
Regulamin określa warunki oraz zasady, a także sposób sprzedaży prowadzonej przez Pauloadriani Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, za pośrednictwem sklepu internetowego pauloadriani.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa warunki świadczenia przez Pauloadriani Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi nieodpłatnych usług drogą elektroniczną zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (j.t. Dz.U. z 2019 r., poz. 123 ze zm.).
§ 1 DEFINICJE
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Dostawa – czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
- Dostawca – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie realizacji Dostawy Towarów tj. firmę kurierską DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą
- w Warszawie oraz Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie.
- Hasło – ciąg znaków (litery, cyfry, znaki specjalne) podane przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
- Klient – podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto Klienta – indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi na Prowadzenie Konta Klienta.
- Login – indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków (litery, cyfry, inne), stanowiące adres poczty elektronicznej Klienta, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
- Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
- Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
- Strona internetowa sklepu – oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, prowadzony na domenie pauloadriani.pl
- Sprzedawca – PAULOADRIANI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi przy ulicy Matejki 9, 91-402 Łódź, której nadano numery NIP: 7282459261 oraz REGON: 473076643, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000134934, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 50.500,- PLN,; e-mail: sklep@e-pauloadriani.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
- Towar – produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
- Trwały nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
- Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych
- na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
- Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript oraz z włączonymi Cookies oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
- Towary oferowane w Sklepie internetowym są fabrycznie nowe, oryginalne, a podmiotem odpowiedzialnym za ich ewentualne wady fizyczne i prawne jest Sprzedawca.
- Towary w Sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone, w tym zawierają informacje o właściwościach Towaru, jego cenie i materiale, z którego jest wykonany. Zdjęcia i prezentacje oferowanych Towarów są jedynie przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.
- Sprzedawca informuje, że w Sklepie stosowane jest narzędzie plików cookies. Zasady ich stosowania reguluje Polityka Prywatności udostępniona na Stronie Internetowej Sklepu.
- Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniami w cyberprzestrzeni każdego użytkownika sieci Internet, takimi jak bezprawne ataki z użyciem szkodliwego oprogramowania (np. wirusy) lub bezprawne pozyskanie i wykorzystanie danych osobowych. W celu zminimalizowania powyższych zagrożeń Sprzedawca zaleca Klientowi stosowanie środków technicznych, które zminimalizują ich wystąpienie.
§ 3 REJESTRACJA
- Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym.
- Klient ma możliwość rejestracji Konta Klienta w systemie Sklepu internetowego. W/w rejestracja jest dobrowolna i nieodpłatna. Klient, który dokonał rejestracji Konta Klienta w systemie Sklepu internetowego ma dostęp do dodatkowych opcji, takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia na jakim etapie realizacji jest złożone zamówienie.
- Rejestracja Konta Klienta polega na utworzeniu w systemie Sklepu internetowego Konta Klienta. W celu dokonania rejestracji Konta Klienta wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest niezbędne do założenia Konta Klienta, realizacji i obsługi zamówień złożonych w Sklepie, a także prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do założenia Konta Klienta. Po przesłaniu formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje, na wskazany przez siebie adres poczty elektronicznej e-mail z potwierdzeniem rejestracji wraz z hasłem dostępu, co umożliwia aktywowanie Konta Klienta. Rejestracja zostaje zakończona w momencie otrzymania przez Sklep internetowy prawidłowej aktywacji Konta Klienta.
§ 4 ZAMÓWIENIA
- Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
- W celu złożenia zamówienia należy za pośrednictwem Sklepu internetowego wybrać zamawiany Towar poprzez użycie funkcji “dodaj do koszyka”, a następnie wybrać sposób płatności, sposób dostarczenia Towaru, wypełnić formularz zamówienia danymi osobowymi i danymi do wysyłki, a następnie zatwierdzić i przesłać zamówienie przez naciśnięcie na przycisk „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”.
- W przypadku dokonywania zakupów bez rejestracji Konta Klienta, po dokonaniu wyboru Towaru należy użyć funkcji „dodaj do koszyka”, po czym Klient może kontynuować zakupy lub użyć funkcji „przejdź do koszyka ” i dokonać zakupu. W celu ostatecznego złożenia zamówienia, Klient poproszony jest o uzupełnienie swoich danych osobowych, danych do rachunku bądź faktury oraz danych do wysyłki. Następnie Klient dokonuje wyboru sposobu Dostawy i metody płatności.
Po wypełnieniu formularza zamówienia należy zatwierdzić i przesłać zamówienie przez kliknięcie przycisku „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, co oznacza złożenie przez Klienta zamówienia. - Przy każdorazowym składaniu zamówień, Klient zobowiązany jest do podania danych zgodnych z prawdą.
- Przy składaniu zamówienia konieczne jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego zaakceptowanie przez Klienta poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przed ostatecznym złożeniem zamówienia. Brak akceptacji Regulaminu przez Klienta przy składaniu zamówienia uniemożliwia zakup towaru za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Zamówienia można składać przez całą dobę, każdego dnia w roku. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na podany adres poczty elektronicznej e-mail, automatycznie wygenerowaną przez Sklep internetowy wiadomość elektroniczną, ze szczegółami złożonego zamówienia.
- Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Sklepu w trakcie składania zamówienia, w tym przed bezpośrednim zatwierdzeniem i złożeniem przez Klienta zamówienia. Podane informacje obejmują całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić za zamówiony Towar wraz z należnymi podatkami i kosztami dostarczenia towaru.
- W trakcie procedury składania zamówienia – aż do momentu kliknięcia przycisku „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” potwierdzającego ostateczne złożenia zamówienia, Klient ma możliwość zmiany zamówienia w szczególności w zakresie wybranego Towaru, miejsca jego dostarczenia, sposobu płatności i danych podanych w formularzu zamówienia.
- Złożone zamówienie podlega weryfikacji przez dział obsługi Klienta Sklepu internetowego. Jeśli zamówienie może zostać wykonane i jest opłacone Klient otrzymuje drogą elektroniczną wiadomość, informującą o przyjęciu zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji zostaje zawarta Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta.
- Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta o braku możliwości realizacji części lub całości zamówienia, na adres poczty elektronicznej e-mail, wskazany w formularzu zamówienia lub w Koncie Klienta zarejestrowanego w Sklepie internetowym, gdy Klient złożył zamówienie z wykorzystaniem tego konta. W takim przypadku Klient może anulować zamówienie w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie lub anulować złożone zamówienie w całości informując o tym Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej albo w formie pisemnej na adres pocztowy Sprzedawcy.
- W przypadku anulowania przez Klienta zamówienia w trybie określonym w ust. 11 niniejszego paragrafu, jeżeli Klient dokonał już zapłaty za zamówiony Towar z góry, Sprzedawca zwróci Klientowi niezwłocznie zapłaconą cenę lub jej odpowiednią część, w razie gdy zamówienie zostanie zrealizowane w części. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu płatności. Klient w żadnym przypadku nie ponosi jakichkolwiek opłat w związku z opisanym w niniejszym ustępie zwrotem ceny.
§ 5 ZAPŁATA
- Z tytułu zawarcia Umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest zapłacić wskazaną w zamówieniu cenę Towarów oraz koszt ich wysyłki. Płatności ceny i kosztów wysyłki należy dokonać w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Przyjęcie zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji nastąpi po otrzymaniu całej należności wskazanej w zamówieniu, chyba że Klient dokonał wyboru “płatność za pobraniem”.
- Cena poszczególnych Towarów prezentowana w Sklepie jest ceną brutto wyrażoną w złotych polskich (PLN) obejmującą również należny podatek od towarów i usług w obowiązującej stawce i nie obejmuje kosztów Dostawy.
- Płatność następuje w wybranej przez Klienta formie:
- gotówkowej – płatności za pobraniem,
- bezgotówkowej – płatność za pośrednictwem agenta rozliczeniowego jakim jest przelewy24 (PayPo, BLIK, Przelewy online (Banki: mBank, PKO BP, Santander, ING, Pekao SA, Alior, Inteligo, Credit Agricole, Citihandlowy, Getin Bank, BNP Paribas, BOŚ Bank, Pocztowy24, Banki Spółdzielcze, Volkswagen Bank, Noble Bank, Nest Bank, Plus Bank, Bank Nowy S.A., Toyota Bank, Millennium Bank)
- bezgotówkowej – płatność przelewem tradycyjnym.
- Dniem zapłaty w formie bezgotówkowej jest dzień uznania rachunku Sprzedawcy prowadzonego w systemie agenta rozliczeniowego.
§ 6 WYSYŁKA I ODBIÓR TOWARÓW
- Dostawa odbywa się w terminie do siedmiu Dni roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży. W okresie trwania specjalnych akcji promocyjnych czas wysyłki zamówienia może się wydłużyć do dziesięciu dni roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
- Wysyłka zamówionych Towarów odbywa się wyłącznie na adresy znajdujące się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Sprzedawca dostarcza Towary we własnym zakresie poprzez możliwość odbioru Towaru w sklepie stacjonarnym bądź powierza dostarczenie Towarów Dostawcom.
- Do czasu otrzymania zapłaty pełnej ceny za zamówiony towar wraz z kosztami wysyłki Sprzedawca może się wstrzymać z ich wysyłką, chyba że Klient dokona wyboru “płatność za pobraniem”.
§ 7 RĘKOJMIA
- Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna;
- zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia;
- żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz jeżeli Klientem jest Konsument, termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
§ 8 GWARANCJA
- Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
- W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.
§ 9 ODSTĄPIENIE KLIENTA OD UMOWY
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.) Klient będący Konsumentem może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Wykonując prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży Klient może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy zamieszczonego na stronie internetowej Sklepu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Zastosowanie wzoru nie jest obowiązkowe. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy należy wysłać pocztą lub kurierem na adres Sprzedawcy: ul. Matejki 9, 91-402 Łódź lub drogą elektroniczną na adres e-mail sklep@pauloadriani.pl.
- Sprzedawca przesyła Klientowi na Trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego drogą elektroniczną.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient będący konsumentem objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez konsumenta osoba trzecia inna niż Dostawca weszła w posiadanie towaru. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Klient ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Klient wyśle towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres Sprzedawcy: ul. Matejki 9, 91-402 Łódź.
- Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient, chyba że wybierze on opcję darmowych zwrotów Towarów przez paczkomaty. W linku poniżej umieszczona jest informacja o zasadach darmowych zwrotów Towarów:
https://www.pauloadriani.pl/darmowe-zwroty - W przypadku odstąpienia od umowy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Zwrot płatności dokonywany jest w zależności od wybranej przez Klienta formy płatności przekazem pocztowym albo na wskazany przez niego rachunek bankowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej przez Klienta kwoty do czasu otrzymania towaru lub potwierdzenia jego wysłania, w zależności od tego, która z wymienionych czynności nastąpi wcześniej.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwróconego Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
§ 10 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące Towarów lub realizacji Umowy sprzedaży należy zgłaszać pisemnie na adres korespondencyjny bądź e-mail Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 13 Regulaminu lub w sklepach stacjonarnych wymienionych na stronie internetowej www.pauloadriani.pl.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko, adres do korespondencji, ewentualnie adres e-mail Klienta, datę zawarcia Umowy sprzedaży stanowiącej podstawę reklamacji wraz z przedstawieniem potwierdzenia jej zawarcia, wskazanie wady Towaru, ze wskazaniem żądania Klienta co do naprawy lub wymiany, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca może zwrócić się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym w ust. 2 zakresie.
- Sprzedawca rozpoznaje reklamację i udziela odpowiedzi Klientowi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
- Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę określony w § 12 Regulaminu. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@e-pauloadriani.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
- Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na papierze lub innym Trwałym nośniku poprzez e-mail lub sms.
§ 11 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KLIENTA
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe, zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce Prywatności.
§ 12 USŁUGI NIEODPŁATNE
- Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:
- „Formularz kontaktowy”,
- „Newsletter”,
- „Prowadzenie Konta Klienta”.
- Usługi wskazane w ust. 1 powyżej świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Usługa „Formularz kontaktowy” polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy.
- Rezygnacja z usługi nieodpłatnej „Formularz kontaktowy”, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
- Z usługi „Newsletter” może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym link aktywacyjny, w celu potwierdzenia zapisania się na subskrypcję „Newsletter”. Z chwilą aktywacji linku przez Klienta zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi „Newsletter”.
- Klient może dodatkowo podczas Rejestracji zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji usługi „Newsletter”.
- Usługa „Newsletter” polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. „Newsletter” przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.
- Każdy „Newsletter” kierowany do danych Klientów zawiera w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej „Newsletter”.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z usługi „Newsletter” przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi „Newsletter” lub za pośrednictwem dezaktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.
- Usługa „Prowadzenie Konta Klienta” dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych.
- Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 dni od zgłoszenia żądania.
- Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
- Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy.
- Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta. W takim przypadku rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje z chwilą przesłania w/w oświadczenia woli do Sprzedawcy, w taki sposób, aby Sprzedawca mógł zapoznać się z jego treścią.
- Sprzedawca rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji. W takim przypadku rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje z chwilą przesłania w/w oświadczenia woli do Klienta, w taki sposób, aby Klient mógł zapoznać się z jego treścią.
§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
- Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
- Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności powiatowi (miejscy) rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy kodeksu cywilnego i innych ustaw, w szczególności ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2019 r., poz. 123 ze zm.).
- Jeżeli obie strony wyrażą taką wolę, spory wynikające z zawartych pomiędzy nimi umów rozstrzygane będą polubownie. W razie braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, spory rozstrzygają właściwe sądy powszechne. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §11 ust. 13 -14 Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 24.04.2024 r.
Załącznik
- Wzór odstąpnienia od umowy – Załącznik
REGULAMIN KORZYSTANIA Z APLIKACJI MOBILNEJ PAULOADRIANI
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady korzystania
z aplikacji mobilnej PAULOADRIANI (zwanej dalej „Aplikacją”) uruchomionej na urządzeniach mobilnych oraz zawiera postanowienia dotyczące polityki prywatności (ochrony danych osobowych). - Aplikacja jest administrowana przez jej właściciela, tj. Pauloadriani Sp. z o.o.
z siedzibą w Łodzi, przy ulicy Matejki 9, 91-402 Łódź, KRS: 0000134934,
NIP: 7282459261, REGON: 473076643 (zwanego dalej „Administratorem”). - Wszelkie prawa do Aplikacji oraz wszelkie materiały w niej zawarte, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy oraz logotypów należą do Administratora lub osób trzecich, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem. W Aplikacji prezentowane są znaki firmowe i towarowe wyłącznie w celach informacyjnych i stanowią one własność odpowiednich podmiotów.
- Administrator nieodpłatnie udostępnia Regulamin przed zainstalowaniem Aplikacji w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej „www.pauloadriani.pl”.
- W celu pobrania i zainstalowania Aplikacji, osoba zamierzająca korzystać
z Aplikacji zobowiązana jest do zapoznania się z treścią Regulaminu oraz do jego zaakceptowania. - Aplikacja to oprogramowanie działające na urządzeniach przenośnych posiadających dostęp do Internetu i oraz pracujących w oparciu o system operacyjny Android lub iOS, takich jak np. telefony komórkowe, smartfony czy tablety, spełniające minimalne wymagania sprzętowe wskazane w § 2 ust. 8 Regulaminu.
§2 WARUNKI KORZYSTANIA Z APLIKACJI
- Z Aplikacji mogą korzystać pełnoletnie osoby fizyczne, będące konsumentami
w rozumieniu art. 22 (1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, zwane dalej „Użytkownikami”. - Użytkownik może pobrać i zainstalować Aplikację na swoje urządzenie mobilne
w dowolnej chwili. Za pobranie Aplikacji lub jej zainstalowanie nie są pobierane opłaty. - Użytkownik jest uprawniony do korzystania z zasobów Aplikacji wyłącznie na własny użytek. Administrator nie wyraża zgody na używanie zasobów i funkcji Aplikacji w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności, która naruszałaby interes Administratora.
- Użytkownik jest zobowiązany korzystać z Aplikacji w sposób zgodny
z obowiązującymi przepisami prawa i niniejszym Regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego, a także w sposób nie naruszający interesów Administratora. - Użytkownik jest zobowiązany w szczególności do:
- korzystania z Aplikacji w sposób niezakłócający jej funkcjonowania,
- korzystania z Aplikacji w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników oraz Administratora, z poszanowaniem dóbr osobistych innych Użytkowników oraz osób trzecich i wszelkich innych przysługującym im praw,
- korzystania z wszelkich informacji i materiałów udostępnionych za pośrednictwem Aplikacji jedynie w zakresie dozwolonego użytku.
- Zabronione jest korzystanie przez Użytkownika z Aplikacji lub świadczonych w jej ramach usług w sposób naruszający przepisy prawa, dobre obyczaje, dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Administratora. Zabronione jest również dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
- Z zastrzeżeniem § 2 ust. 10 niniejszego paragrafu poniżej, w celu pobrania, zainstalowania oraz korzystania z Aplikacji, Użytkownik powinien posiadać dostęp do Internetu. Aplikację można pobrać, odpowiednio dla systemów operacyjnych urządzeń mobilnych, ze sklepów Google Play, App Store przez wyszukanie nazwy Aplikacji, tj. „PAULOADRIANI”.
- Minimalne wymagania sprzętowe i rodzaje urządzeń przenośnych dostosowane do Aplikacji są następujące:
- Aplikację można pobrać na urządzenia przenośne posiadające dostęp do Internetu i pracujące w oparciu o systemy operacyjne: Android lub iOS jak np. telefony komórkowe, smartfony czy tablety;
- wymagany jest dostęp do sieci Internet;
- minimalne wymagania w zakresie systemu operacyjnego: Android wersja 6, iOS 12.4.
- Administrator może publikować aktualizacje Aplikacji. Do prawidłowego działania Aplikacji oraz korzystania ze wszystkich jej funkcji, niezbędne jest regularne aktualizowanie Aplikacji. Zmianę polegającą na aktualizacji Aplikacji uważa się zaakceptowaną nie później niż w chwili pobrania i zainstalowania tej aktualizacji na urządzeniu przenośnym Użytkownika.
- Aplikacja działa w trybie on-line, tj., kiedy w urządzeniu przenośnym Użytkownika jest włączony dostęp do Internetu.
- Po pobraniu i zainstalowaniu Aplikacji Użytkownik w celu skorzystania z usług dostępnych w ramach Aplikacji musi w Aplikacji założyć konto użytkownika (dalej „Konto”).
- W procesie rejestracji i założenia Konta wymagane jest podanie przez Użytkownika jego imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej (e-mail).
- Wszelkie podawane przez Użytkownika dane nie mogą być przyporządkowane do innej osoby. Zabrania się również podawania fałszywych danych,
w szczególności tych nienależących do Użytkowników. Obowiązkiem Użytkownika jest przechowywanie swoich danych dostępowych w bezpieczny sposób, który uniemożliwia dostęp do jego Konta osobom trzecim. - Po zakończeniu procesu rejestracji Konta poprzez kliknięcie przez Użytkownika opcji (pola) „Zarejestruj się”, na adres e-mail Użytkownika podany przez niego
w procesie rejestracji Konta zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji Konta oraz link zatwierdzający proces rejestracji Konta Użytkownika. - Z chwilą kliknięcia przez Użytkownika w link, o którym mowa w ustępie 14 niniejszego paragrafu powyżej, pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem zostaje zawarta Umowa o korzystanie z Konta Użytkownika w Aplikacji (zwana dalej „Umową”). Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony i jest regulowana Regulaminem.
- Użytkownik może w każdym czasie zakończyć korzystanie z Aplikacji poprzez jej odinstalowanie ze swojego urządzenia mobilnego w sposób standardowy dla danej wersji systemu operacyjnego zainstalowanego na urządzeniu mobilnym.
§3 FUNCJONALNOŚCI APLIKACJI
(USŁUGI DOSTĘPNE W RAMACH APLIKACJI)
- Świadczenie usług dostępnych w ramach Aplikacji odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Usługi dostępne w ramach Aplikacji są bezpłatne. Korzystanie z niektórych funkcji Aplikacji wymaga połączenia z serwerem Administratora poprzez sieć telekomunikacyjną i skorzystanie z usługi transmisji danych lub uruchomienia łączy bezprzewodowych. Opłaty z tytułu korzystania z usługi transmisji danych Użytkownik uiszcza właściwemu operatorowi telekomunikacyjnemu według taryf ustalonych przez tego operatora.
- Po pobraniu i zainstalowaniu Aplikacji, Użytkownik może:
- zapoznać się z nowymi kolekcjami marek premium oferowanymi przez Administratora;
- zapoznać się z ofertami promocyjnymi, informacjami o konkursach itp.;
- przystąpić do Programu Lojalnościowego Pauloadriani, a następnie osiągać korzyści przysługujące uczestnikom tego Programu zgodnie z warunkami uprzednio zaakceptowanego Regulaminu Programu Lojalnościowego Pauloadriani.
- Po przystąpieniu do Programu Lojalnościowego Pauloadriani za pomocą Aplikacji Użytkownik może:
- korzystać z Wirtualnej Karty Uczestnika Programu Lojalnościowego Pauloadriani w postaci elektronicznego kodu kreskowego dostępnego
w Aplikacji w zakładce „karta” oraz zbierać dzięki niej punkty Programu Lojalnościowego Pauloadriani uprawniające do otrzymania upustu cenowego (rabatu); - zapoznać się ze szczególnymi ofertami promocyjnymi, skierowanymi
do stałych klientów Pauloadriani; - korzystać z dostępu i możliwości edycji danych osobowych przetwarzanych na potrzeby Programu Lojalnościowego Pauloadriani.
- korzystać z Wirtualnej Karty Uczestnika Programu Lojalnościowego Pauloadriani w postaci elektronicznego kodu kreskowego dostępnego
- Aby skorzystać z usługi, o której mowa w ust. 4 lit. a niniejszego paragrafu należy podczas dokonywania zakupów w sklepie (salonie) należącym do Administratora okazać przy kasie za pomocą urządzenia mobilnego uruchomioną Aplikację lub podać numer telefonu, na który została dokonana rejestracja Konta Użytkownika w Aplikacji. Identyfikacja Użytkownika następuje za pośrednictwem użycia wygenerowanego w Aplikacji elektronicznego kodu kreskowego lub weryfikacji numeru telefonu podanego przez Użytkownika w procesie rejestracji jego Konta w Aplikacji.
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym Pauloadriani ma charakter dobrowolny i pozwala Użytkownikowi na korzystanie z przywilejów przewidzianych dla uczestników tego Programu. Użytkownik może korzystać z Aplikacji bez konieczności przystąpienia do Programu Lojalnościowego Pauloadriani.
- W przypadku uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Pauloadriani Użytkownik jest związany postanowieniami Regulaminu Programu Lojalnościowego Pauloadriani udostępnionego na stronie internetowej „www.pauloadriani.pl”.
§4 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Spółka Pauloadriani Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (91-402) przy ul. Matejki 9,
KRS: 0000134934, NIP: 7282459261, REGON: 473076643 działając zgodnie
z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanym dalej „RODO” informuje, iż jest Administratorem danych osobowych Użytkowników. - Kontakt z Administratorem możliwy jest przy wykorzystaniu danych korespondencyjnych Administratora bądź mailowo na adres: „biuro@pauloadriani.pl”.
- Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników odbywa się zgodnie z ustawą
o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Prawem telekomunikacyjnym oraz RODO. - Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w następujących celach:
- umożliwienia Użytkownikowi korzystania z Aplikacji i uczestnictwa
w Programie Lojalnościowym Pauloadriani, w tym przyznawania upustów cenowych (rabatów) dla uczestników tego Programu – na podstawie oświadczenia o chęci przystąpienia do programu (poprzez aktywację Wirtualnej Karty Uczestnika Programu Lojalnościowego Pauloadriani), którego złożenie i przesłanie Administratorowi poczytywane jest za zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptację regulaminu w celach związanych z uczestnictwem w tym programie (art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO). Administrator przetwarza dane Użytkownika do momentu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgody na uczestnictwo w w/w Programie Lojalnościowym; - prowadzenia marketingu produktów i usług własnych – dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora w postaci prowadzenia działań
z zakresu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, a więc
art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przy spełnieniu dodatkowych przesłanek w postaci wyrażenia zgody marketingowej). W tym przypadku dane Użytkownika będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
lub do czasu wycofania zgody na otrzymywanie materiałów marketingowo-informacyjnych drogą elektroniczną; - ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami mogącymi mieć związek z prowadzonymi przez Administratora działaniami oraz świadczeniem usług – dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora w postaci zabezpieczenia roszczeń, a więc na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przez czas przewidziany przepisami prawa dotyczącymi przedawnienia roszczeń.
- umożliwienia Użytkownikowi korzystania z Aplikacji i uczestnictwa
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres korzystania z Aplikacji, przez okres uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Pauloadriani, a także
po zakończeniu przez Użytkownika uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Pauloadriani lub zaprzestania korzystania z Aplikacji, na czas zgodny
z przepisami prawa, a w przypadku prawnie usprawiedliwionych celów Administratora oraz na podstawie zgody Użytkownika – do czasu cofnięcia zgody. - Dane osobowe Użytkownika mogą być ujawniane podmiotom świadczącym usługi dla Administratora (np. hostingodawca, podmioty zapewniające obsługę IT, firmy spedycyjne, telekomunikacyjne, zapewniające obsługę księgową, obsługę płatności) oraz podmiotom uprawnionym do dostępu do nich na podstawie przepisów prawa (np. policja). Odbiorcy danych mogą mieć swoją siedzibę w państwie znajdującym się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), w tym jednak przypadku Administrator zadba o zapewnienie odpowiedniego poziomu zabezpieczeń tak, by zapewnić ochronę osobie, której dane dotyczą, a przekazywanie danych osobowych do Państw Trzecich nastąpi na podstawie standardowych klauzul umownych.
- Użytkownik ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jak również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Użytkownik ma również prawo do cofnięcia wyrażonej zgody (w tym zgody na otrzymywanie materiałów marketingowych) w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie.
- Dane osobowe Użytkownika mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Profilowanie będzie obejmowało dopasowanie wyświetlanych reklam, prezentowanych produktów w trakcie składania zamówienia, przesyłanych informacji o produktach i usługach oraz promocjach i zniżkach oferowanych przez Administratora, na podstawie zakupów oraz przeglądanych produktów w sklepie stacjonarnym oraz internetowym.
- Użytkownik ma dostęp do swoich danych osobowych oraz treści wyrażonych zgód, jak również ma możliwość ich edycji / uzupełniania korzystając w tym celu z narzędzi dostępnych w ramach Aplikacji.
- Dane osobowe pochodzą od osoby, której dane te dotyczą.
- Podanie danych przez Użytkownika jest dobrowolne, lecz niezbędne do uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Pauloadriani lub do korzystania
z niektórych funkcjonalności Aplikacji. Brak podania danych osobowych uniemożliwia uczestnictwo w Programie Lojalnościowym Pauloadriani korzystanie z niektórych funkcjonalności Aplikacji. - Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane w formie profilowania analitycznego, sprzedażowego oraz marketingowego, w celu dostosowania materiałów kierowanych przez Administratora do potrzeb i zainteresowań Użytkowników oraz w celu dokonywania pomiarów, które pozwolą Administratorowi na udoskonalenie świadczonych przez niego usług; Wiążące decyzje nie są zautomatyzowane.
- Administrator informuje, że będzie przetwarzał, zgodnie z przepisami prawa, dane dotyczące numeru i rodzaju urządzenia końcowego Użytkownika (w tym numer IP) oraz czasu połączenia Użytkownika z Aplikacją. Dane te przetwarzane są
w szczególności w celach technicznych oraz w celu zbierania ogólnych danych statystycznych. - W przypadku, gdy Użytkownik przystępuje za pomocą Aplikacji do Programu Lojalnościowego Pauloadriani, zastosowanie znajdują również odpowiednie postanowienia regulaminu Programu Lojalnościowego Pauloadriani, dotyczące zakresu danych i celu przetwarzania danych osobowych. Regulamin Programu Lojalnościowego Pauloadriani dostępny jest w Aplikacji oraz na stronie internetowej: „www.pauloadriani.pl”.
- Użytkownik może również dobrowolnie udostępniać informacje o swoim położeniu (dane geolokalizacyjne) oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień typu Push.
- Administrator zastrzega, iż dane dotyczące Użytkowników mogą być udostępnianie właściwym organom, które zgłoszą takie żądanie, w oparciu
o odpowiednią podstawę prawną.
§5 REKLAMACJE
- Użytkownik może złożyć reklamację w terminie 30 dni, licząc od dnia, w którym miały miejsce wady lub przerwy w świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Aplikacji. Reklamację złożoną po upływie terminu określonego
w zdaniu poprzednim, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Administrator niezwłocznie powiadamia Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w procesie rejestracji Konta lub poprzez odpowiednią wiadomość przesłaną za pomocą Aplikacji. Nie uchybia
to jednak możliwości dochodzenia przez Użytkownika roszczeń wynikających
z ogólnie obowiązujących przepisów prawa. - Niewymagające uzupełnienia reklamacje dotyczące funkcjonowania Aplikacji będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty ich zgłoszenia. O sposobie ich rozpatrzenia Administrator poinformuje Użytkownika składającego reklamację drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w procesie rejestracji Konta lub poprzez odpowiednią wiadomość przesłaną za pomocą Aplikacji.
- Reklamację można zgłosić pisemnie przesyłając ją listem poleconym na adres korespondencyjny Administratora wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu lub w formie elektronicznej na adres e-mail: „biuro@puloadriani.pl”.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację, tj. jej imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz adres poczty elektronicznej (e-mail), a także opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji
i zgłaszane żądania. - W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji Administrator niezwłocznie,
w żadnym wypadku nie później jednak niż przed upływem 30 dni od dnia jej złożenia, powiadomi o tym osobę składającą reklamację. W takim wypadku termin, o którym mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu powyżej, liczony jest od dnia złożenia uzupełnionej reklamacji.
§6 ROZWIĄZANIE UMOWY
- W terminie 14 dni od zawarcia Umowy Użytkownik może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Wzór formularza o odstąpieniu od Umowy, z którego Użytkownik może skorzystać, wraz z pouczeniami w zakresie jego wypełnienia, zawarty jest w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Użytkownik może złożyć pisemnie przesyłając je listem poleconym na adres korespondencyjny Usługodawcy podany w § 1 ust. 2 Regulaminu lub w formie elektronicznej na adres e-mail: „biuro@pauloadriani.pl”.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może przybrać dowolną treść, z której wynikać będzie wola odstąpienia od tej Umowy, przy czym dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie przedmiotowego oświadczenia przed upływem terminu wskazanego w ustępie 1 niniejszego paragrafu. W przypadku składania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Użytkownik może posłużyć się w szczególności:
- wzorem formularza odstąpienia od Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu,
- wzorem formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. Poz. 827 z późn. zm.).
- Administrator z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Użytkownika prześle na adres jego poczty elektronicznej (e-mail) potwierdzenie otrzymania oświadczenia. W razie odstąpienia przez Użytkownika od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą.
- Świadczenie przez Administratora usług w ramach Aplikacji ma charakter bezterminowy. Użytkownikowi przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy
w każdym czasie bez zachowania okresu wypowiedzenia. - Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Użytkownik może złożyć pisemnie przesyłając je listem poleconym na adres korespondencyjny Administratora wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu lub w formie elektronicznej na adres e-mail: „biuro.pauloadriani.pl”.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy może przybrać dowolną treść, z której wynikać będzie wola wypowiedzenia tej Umowy. Wzór formularza
wypowiedzenia Umowy, z którego Użytkownik może skorzystać, wraz
z pouczeniami w zakresie jego wypełnienia, zawarty jest w Załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu. - Odstąpienie Użytkownika od Umowy bądź jej wypowiedzenie przez Użytkownika może również nastąpić poprzez kliknięcie w Aplikacji w zakładce „mój profil” opcji (pola) „usuń konto”.
- Z zastrzeżeniem ustępu 10 niniejszego paragrafu Administrator uprawniony jest do rozwiązania Umowy z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.
- W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik dopuszcza się działań
w szczególności zabronionych prawem lub Regulaminem, albo naruszających zasady współżycia społecznego lub godzących w interes lub dobre imię Administratora może on podjąć wszelkim prawem dozwolone działania, w tym ograniczyć możliwość korzystania przez Użytkownika z Aplikacji i świadczonych za jej pośrednictwem usług lub rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym. - Odstąpienie od Umowy przez Użytkownika, wypowiedzenie Umowy przez którąkolwiek z jej Stron lub rozwiązanie Umowy, o którym mowa w ustępie 10 niniejszego paragrafu, skutkuje usunięciem Konta Użytkownika przez Administratora oraz równoczesnym zaprzestaniem świadczenia usług oferowanych w ramach Aplikacji.
§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie.
- W przypadku braku akceptacji wprowadzonych zmian do Regulaminu Użytkownik może wypowiedzieć Umowę w sposób określony w § 6 ust. 6 – 7 Regulaminu.
- Administrator może w każdym czasie wycofać dostęp do Aplikacji lub jej poszczególnych funkcjonalności za uprzednim co najmniej 30 – dniowym powiadomieniem w Aplikacji lub na stronie internetowej „www.pauloadriani.pl”.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące w Polsce przepisy prawa.
- Regulamin obowiązuje od dnia 9 maja 2024 roku.
ZAŁĄCZNIKI
Formularz odstąpienia od Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 1
Formularz odstąpienia od Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 2
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO PAULOADRIANI
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 9 maja 2024 roku.
- Organizatorem „Programu Lojalnościowego Pauloadriani” jest Pauloadriani
Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Matejki 9, 91-402 Łódź, KRS: 0000134934,
NIP: 7282459261, REGON: 473076643 (zwana dalej „Organizatorem”). - Program Lojalnościowy Pauloadriani (dalej zwanym „Programem”) jest przeznaczony dla klientów dokonujących zakupów w punktach sprzedaży sieci Pauloadriani i w sklepie internetowym „www.pauloadriani.pl”. Celem Programu jest nagradzanie jego Uczestników nabywających towary w salonach sieci Pauloadriani i w sklepie internetowym „www.pauloadriani.pl” poprzez przyznawanie upustów cenowych (rabatów).
- Program objęty niniejszym Regulaminem wchodzi w miejsce dotychczasowego programu lojalnościowego Pauloadriani.
- Niniejszy Regulamin stanowi podstawę działania Programu oraz określa prawa i obowiązki Uczestnika Programu.
- Program funkcjonuje we wszystkich salonach należących do sieci Pauloadriani oraz w sklepie internetowym „www.pauloadriani.pl” (wykaz w/w salonów widnieje na stronie internetowej „www.pauloadriani.pl”).
- Uczestnik Programu Lojalnościowego Pauloadriani uczestniczy w programie osobiście a jego członkostwo nie podlega przeniesieniu na inną osobę.
- Jednej osobie mogą przysługiwać tylko pojedyncze prawa członkowskie
w Programie. - Każdy Uczestnik Programu może mieć tylko jedno konto w Programie.
- Uczestnik Programu może gromadzić punkty za nabycie towarów objętych Programem (zwane dalej „Punktami”). Punkty uprawniają do otrzymania rabatu (upustu cenowego).
- Punkty i prawa związane z Programem nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności pomiędzy kontami należącymi do różnych Uczestników, ani też nie mogą być przedmiotem żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w niniejszym Regulaminie.
- Punkty nie mogą być wymienione na pieniądze.
- Prawo do korzystania z konta Uczestnika, w szczególności prawo do wymiany punktów na upust cenowy (rabat), przysługuje wyłącznie Uczestnikowi Programu.
2. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
- Do Programu może przystąpić:
- osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
- osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, lecz nie ukończyła 18 lat, wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
- Aby przystąpić do Programu należy pobrać aplikację mobilną Pauloadriani (zwaną dalej „Aplikacją”) i zainstalować ją na swoim urządzeniu przenośnym.
- Aplikacja to oprogramowanie działające na urządzeniach przenośnych posiadających dostęp do Internetu oraz pracujących w oparciu o system operacyjny Android (wersja 6) lub iOS 12.4, takich jak np. telefony komórkowe, smartfony czy tablety.
- Aplikację można pobrać, odpowiednio dla systemów operacyjnych urządzeń mobilnych, ze sklepów Google Play, App Store przez wyszukanie nazwy Aplikacji, którą Użytkownik jest zainteresowany, tj. „PAULOADRIANI”.
- W przypadku uczestników dotychczasowego programu lojalnościowego Pauloadriani po pobraniu i zainstalowaniu Aplikacji na urządzeniu przenośnym należy zalogować się w Aplikacji na Konto Uczestnika Programu swoimi danymi wykorzystywanymi w sklepie internetowym „www.pauloadriani.pl”. Następnie należy zmienić hasło użytkownika.
- W przypadku osób po raz pierwszy przystępujących do Programu Lojalnościowego Pauloadriani po pobraniu i zainstalowaniu Aplikacji na urządzeniu przenośnym, należy zarejestrować Konto Uczestnika Programu. Następnie należy utworzyć w Aplikacji Wirtualną Kartę Uczestnika, o której mowa w punkcie 3 niniejszego Regulaminu.
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i nieodpłatne.
- Uczestnik biorący udział w Programie obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji. Uczestnik Programu ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawidłowych danych.
- Uczestnik Programu jest związany postanowieniami Regulaminu Aplikacji Mobilnej Pauloadriani udostępnionego na stronie internetowej „www.pauloadriani.pl”. Przed przystąpieniem do Programu należy zapoznać się
z Regulaminem wskazanym w zdaniu poprzednim i go zaakceptować.
3. WIRTUALNA KARTA UCZESTNIKA
- Przystępując do Programu jego Uczestnik otrzymuje w Aplikacji wirtualną kartę Programu Lojalnościowego Pauloadriani (zwaną dalej „Wirtualną Kartą Uczestnika”) w postaci elektronicznego kodu kreskowego zamieszczonego
w zakładce „karta” w Aplikacji. - Wirtualna Karta Uczestnika umożliwia gromadzenie punktów na Koncie Uczestnika przyznanych jako premia przy zakupie towarów wskazanych przez sieć Pauloadriani i dostępnych we wszystkich salonach sieci Pauloadriani oraz
w sklepie internetowym „www.pauloadriani.pl”. - Wirtualna Karta Uczestnika i zebrane na niej Punkty umożliwiają otrzymanie rabatu w wysokości uzależnionej od ilości punktów zgromadzonych na Koncie Uczestnika Programu w aplikacji mobilnej Pauloadriani.
- W przypadku utraty urządzenia przenośnego z zainstalowaną Aplikacją Uczestnik Programu ma możliwość ponownego ściągnięcia tej Aplikacji
i zalogowania się na utworzone wcześniej Konto Uczestnika Programu. - Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne nieuprawnione użycie Wirtualnej Karty Uczestnika, włącznie z wymianą punktów na upust cenowy.
- Wirtualna Karta Uczestnika nie jest zbywalna i pozostaje własnością Organizatora.
- Wirtualna Karta Uczestnika jest ważna w okresie udziału Uczestnika
w Programie.
4. PRZYZNAWANIE PUNKTÓW NA KONTO UCZESTNIKA
- Organizator przyznaje Punkty na Konto Uczestnika Programu za nabycie przez niego towarów lub usług objętych Programem.
- Organizator ma wyłączne prawo ustalania, które towary lub usługi objęte są Programem, a także wyłączne prawo ustalania liczby Punktów przyznawanych na Konto Uczestnika Programu za nabycie towarów lub usług objętych Programem.
- Punkty będą przyznawane na Konto Uczestnika Programu w zależności od wartości zakupu określonej w złotych polskich, tj. za 1 PLN (jeden złoty) wydany na zakupy w salonach sieci Pauloadriani i w sklepie internetowym „www.pauloadriani.pl” przyznawany jest jeden Punkt.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad przeliczania na Punkty pieniędzy wydanych przez Uczestnika Programu, a także informacji dotyczących towarów lub usług objętych Programem.
- Aby Punkty zostały przyznane Uczestnik Programu jest zobowiązany okazać pracownikowi salonu sprzedaży sieci Pauloadriani swoją Wirtualną Kartę Uczestnika w Aplikacji lub podać numer telefonu podany w procesie rejestracji
w Aplikacji, zanim Uczestnik nabędzie towar lub usługę objętą Programem. - W sklepie internetowym „www.pauloadriani.pl” zalogowanemu Uczestnikowi Programu punkty zostaną naliczone na jego Wirtualną Kartę Uczestnika automatycznie po dokonaniu przez niego zakupów.
- Szczegółowe informacje dotyczące ilości Punktów zgromadzonych na Koncie Uczestnika Programu dostępne są w Aplikacji.
5. ODJĘCIE (ANULOWANIE) PUNKTÓW Z KONTA UCZESTNIKA PROGRAMU
- Organizator zastrzega sobie prawo anulowania Punktów przyznanych Uczestnikowi Programu w przypadku zwrotu zakupionych przez niego towarów. Organizator anuluje taką ilość Punktów, która odpowiada wartości zwróconego towaru/ów.
- Punkty zebrane przez Uczestnika Programu na jego Koncie są ważne przez okres dwunastu miesięcy, licząc od dnia ich przyznania. Po upływie powyższego terminu w/w Punkty tracą ważność i zostaną odjęte z Konta Uczestnika Programu. Nie dotyczy to stałego upustu cenowego (rabatu) w wysokości 10 % (dziesięć procent) przyznanego Uczestnikowi Programu w zamian za zebranie przez niego 20 000 (dwudziestu tysięcy) Punktów w ciągu 365 (trzystu sześćdziesięciu pięciu dni).
- Punkty zebrane przez Uczestnika Programu w zamian za zakup przez niego produktów objętych rabatem przekraczającym 15 % (piętnaście procent) nie są uwzględniane przy naliczaniu upustu cenowego (rabatu).
6. UPUST CENOWY(RABAT) – WYMIANA PUNKTÓW
- Z zastrzeżeniem punktu 5.3 Regulaminu powyżej z chwilą uzbierania określonej liczby punktów Uczestnikowi Programu zostaje przyznany upust cenowy (rabat) na zakupy w salonach sieci Pauloadriani oraz sklepie internetowym „www.pauloadriani.pl” według poniższych zasad:
- 5% rabat startowy od 0 do 11999 pkt,
- w przypadku uzbierania powyżej 12000 pkt – rabat wynosi 10 %,
- w przypadku uzbierania powyżej 20000 pkt w ciągu 365 dni zostaje przyznany stały rabat w wysokości 10 %,
- Realizacja upustu cenowego (rabatu) następuje po okazaniu pracownikowi salonu sprzedaży sieci Pauloadriani Wirtualnej Karty Uczestnika lub po podaniu numeru telefonu wskazanego w procesie rejestracji Uczestnika Programu w Aplikacji, przed dokonaniem zakupu towarów.
- W sklepie internetowym „www.pauloadriani.pl”, zalogowanemu Uczestnikowi Programu realizacja upustu cenowego (rabatu) następuje automatycznie w toku dokonywania przez niego zakupów.
- Upust cenowy (rabat), o którym mowa w Regulaminie, nie łączy się z żadnymi promocjami organizowanymi w salonach sieci Pauloadriani oraz w sklepie internetowym „www.pauloadriani.pl”.
7. UTRATA STATUSU UCZESTNIKA PROGRAMU
- Organizator może wykluczyć Uczestnika z Programu ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:
- Uczestnik Programu nie przestrzega postanowień niniejszego Regulaminu,
- Uczestnik Programu przedstawił nieprawdziwe dane lub podał się za inną osobę,
- na Konto Uczestnika Programu nie zostały naliczone Punkty przez okres
co najmniej 24 miesięcy.
- Uczestnictwo w Programie wygasa w przypadku śmierci Uczestnika lub całkowitej utraty przez niego zdolności do czynności prawnych.
- W razie wykluczenia Uczestnika zgodnie z punktem 7.1 powyżej oraz
w przypadku opisanym w pkt 7.2 powyżej, Organizator jest uprawniony do unieważnienia wszystkich Punktów zgromadzonych na koncie Uczestnika i do zamknięcia Konta Uczestnika.
- Uczestnik Programu może zrezygnować z uczestnictwa w Programie w każdym momencie, poprzez złożenie Organizatorowi stosownego oświadczenia na piśmie, zawierającego podpis Uczestnika, na adres korespondencyjny Organizatora podany w niniejszym Regulaminie lub drogą elektroniczną na adres e-mail: „biuro@pauloadriani.pl”. Z chwilą doręczenia Organizatorowi oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wszystkie Punkty zgromadzone na Koncie Uczestnika zostają unieważnione, a Konto Uczestnika zostaje zamknięte.
8. ZAKOŃCZENIE PROGRAMU
- Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia Programu
w każdym momencie bez podania przyczyn.
- W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Organizator zobowiązuje się do umieszczenia informacji o zawieszeniu lub zakończeniu Programu
w salonach sprzedaży Pauloadriani oraz na stronie internetowej „www.pauloadriani.pl” z co najmniej 30-dniowym uprzedzeniem.
9. ZMIANY REGULAMINU
- Organizator Programu uprawniony jest do wprowadzania wszelkich zmian do niniejszego Regulaminu w każdym momencie trwania Programu.
- W przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu Organizator każdorazowo udostępni ujednolicony tekst zmienionego Regulaminu Programu
w salonach sprzedaży sieci Pauloadriani oraz na stronie internetowej „www.pauloadriani.pl”.
- W przypadku braku akceptacji wprowadzonych zmian do niniejszego Regulaminu Uczestnik Programu może zrezygnować z uczestnictwa w Programie w sposób określony w punkcie 7.4. niniejszego Regulaminu.
10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanym dalej „RODO”, Organizator informuje, iż jest Administratorem danych osobowych Uczestników Programu.
- Kontakt z Organizatorem możliwy jest przy wykorzystaniu danych korespondencyjnych Organizatora, wskazanych w punkcie 1.2. Regulaminu lub mailowo na adres: „biuro@pauloadriani.pl”.
- Organizator będzie przetwarzał dane osobowe w następujących celach:
- umożliwienia uczestnictwa i obsługi Programu, w tym przyznawania zniżek
i rabatów dla Uczestników Programu – na podstawie oświadczenia o chęci przystąpienia do programu (aktywacji Wirtualnej Karty Uczestnika), którego wypełnienie i przekazanie poczytywane jest za zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptację regulaminu w celach związanych
z uczestnictwem w programie (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Organizator przetwarza dane Uczestników Programu do momentu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgody na uczestnictwo
w Programie;
- prowadzenia przez Organizatora marketingu produktów i usług własnych – dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Organizatora (administratora danych osobowych) w postaci prowadzenia działań z zakresu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, a więc art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przy spełnieniu dodatkowych przesłanek w postaci wyrażenia zgody marketingowej). W tym przypadku dane Uczestników Programu będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgody na otrzymywanie materiałów marketingowo-informacyjnych drogą elektroniczną;
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami mogącymi mieć związek z prowadzonymi przez Organizatora działaniami oraz świadczeniem usług – dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Organizatora (administratora danych osobowych) w postaci zabezpieczenia roszczeń, a więc na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przez czas przewidziany przepisami prawa dotyczącymi przedawnienia roszczeń.
- Dane osobowe Uczestników Programu mogą być ujawniane podmiotom świadczącym usługi dla Administratora (np. hostingodawca, podmioty zapewniające obsługę IT, firmy spedycyjne, telekomunikacyjne, zapewniające obsługę księgową, obsługę płatności) oraz podmiotom uprawnionym do dostępu do nich na podstawie przepisów prawa (np. policja). Odbiorcy danych mogą mieć swoją siedzibę w państwie znajdującym się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), w tym jednak przypadku Organizator zadba o zapewnienie odpowiedniego poziomu zabezpieczeń tak, aby zapewnić ochronę osobie, której dane dotyczą, a przekazywanie danych osobowych do Państw Trzecich nastąpi na podstawie standardowych klauzul umownych.
- Uczestnicy Programu mają prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jak również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają oni, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Uczestnicy Programu mają również prawo do cofnięcia wyrażonej zgody (w tym zgody na otrzymywanie materiałów marketingowych) w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie.
- Dane osobowe Uczestników Programu mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Organizatora (administratora danych osobowych) – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Profilowanie będzie obejmowało dopasowanie wyświetlanych reklam, prezentowanych produktów w trakcie składania zamówienia, przesyłanych informacji o produktach i usługach oraz promocjach i zniżkach oferowanych przez Organizatora, na podstawie zakupów oraz przeglądanych produktów w sklepie stacjonarnym oraz internetowym.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu przystąpienia do Programu oraz otrzymywania od Organizatora materiałów marketingowo-informacyjnych.
- Administrator zastrzega, iż dane osobowe Uczestników Programu mogą być udostępnianie właściwym organom, które zgłoszą takie żądanie, w oparciu
o odpowiednią podstawę prawną.
11. REKLAMACJE
- Niewymagające uzupełnienia reklamacje dotyczące Programu będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty ich zgłoszenia. O sposobie ich rozpatrzenia Organizator poinformuje Uczestnika Programu składającego reklamację drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Uczestnika Programu w ramach rejestracji Konta w Aplikacji lub poprzez odpowiednią wiadomość przesłaną z użyciem tej Aplikacji.
- Reklamacje można zgłaszać pisemnie w formie listu poleconego na adres korespondencyjny Organizatora podany w niniejszym Regulaminie lub w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@pauloadriani.pl w terminie 30 dni od daty zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji i zgłaszane żądania.
- W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji Organizator niezwłocznie,
w żadnym wypadku nie później jednak niż przed upływem 30 dni od dnia jej złożenia, powiadomi o tym osobę składającą reklamację. W takim wypadku termin, o którym mowa w ustępie 1 powyżej, liczony jest od dnia złożenia uzupełnionej reklamacji.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika Programu do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
12. AKCEPTACJA REGULAMINU
- Przed przystąpieniem do Programu osoba zamierzająca do niego przystąpić zobowiązana jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem i go zaakceptować.
- Niniejszy Regulamin będzie uznany za zaakceptowany przez Uczestnika
z chwilą przystąpienia przez niego do Programu w aplikacji mobilnej Pauloadriani, po akceptacji wymaganych zgód.
- Administrator nieodpłatnie udostępnia niniejszy Regulamin przed pobraniem
i zainstalowaniem Aplikacji w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej „www.pauloadriani.pl”.
- 5% rabat startowy od 0 do 11999 pkt,
- w przypadku uzbierania powyżej 12000 pkt – rabat wynosi 10 %,
- w przypadku uzbierania powyżej 20000 pkt w ciągu 365 dni zostaje przyznany stały rabat w wysokości 10 %,
- Uczestnik Programu nie przestrzega postanowień niniejszego Regulaminu,
- Uczestnik Programu przedstawił nieprawdziwe dane lub podał się za inną osobę,
- na Konto Uczestnika Programu nie zostały naliczone Punkty przez okres
co najmniej 24 miesięcy.
w przypadku opisanym w pkt 7.2 powyżej, Organizator jest uprawniony do unieważnienia wszystkich Punktów zgromadzonych na koncie Uczestnika i do zamknięcia Konta Uczestnika.
w każdym momencie bez podania przyczyn.
w salonach sprzedaży Pauloadriani oraz na stronie internetowej „www.pauloadriani.pl” z co najmniej 30-dniowym uprzedzeniem.
w salonach sprzedaży sieci Pauloadriani oraz na stronie internetowej „www.pauloadriani.pl”.
- umożliwienia uczestnictwa i obsługi Programu, w tym przyznawania zniżek
i rabatów dla Uczestników Programu – na podstawie oświadczenia o chęci przystąpienia do programu (aktywacji Wirtualnej Karty Uczestnika), którego wypełnienie i przekazanie poczytywane jest za zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptację regulaminu w celach związanych
z uczestnictwem w programie (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Organizator przetwarza dane Uczestników Programu do momentu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgody na uczestnictwo
w Programie; - prowadzenia przez Organizatora marketingu produktów i usług własnych – dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Organizatora (administratora danych osobowych) w postaci prowadzenia działań z zakresu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, a więc art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przy spełnieniu dodatkowych przesłanek w postaci wyrażenia zgody marketingowej). W tym przypadku dane Uczestników Programu będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgody na otrzymywanie materiałów marketingowo-informacyjnych drogą elektroniczną;
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami mogącymi mieć związek z prowadzonymi przez Organizatora działaniami oraz świadczeniem usług – dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Organizatora (administratora danych osobowych) w postaci zabezpieczenia roszczeń, a więc na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przez czas przewidziany przepisami prawa dotyczącymi przedawnienia roszczeń.
o odpowiednią podstawę prawną.
w żadnym wypadku nie później jednak niż przed upływem 30 dni od dnia jej złożenia, powiadomi o tym osobę składającą reklamację. W takim wypadku termin, o którym mowa w ustępie 1 powyżej, liczony jest od dnia złożenia uzupełnionej reklamacji.
z chwilą przystąpienia przez niego do Programu w aplikacji mobilnej Pauloadriani, po akceptacji wymaganych zgód.
i zainstalowaniem Aplikacji w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.