CINQUE to nowoczesna marka modowa dla kobiet i mężczyzn, która łączy w sobie długoletnią tradycję z włoską pasją oraz wyjątkowym know-how. Jej filozofią jest harmonijne połączenie naturalności, autentyczności, ruchu, stylu życia i nowoczesności. Inspiracje czerpie ze współczesnych wpływów sztuki, architektury, designu i innowacji, nie rezygnując jednak z tradycji i nonszalancji.
Marka CINQUE została założona w 1984 roku przez dwóch przyjaciół w CINQUE TERRE we Włoszech. Obecnie ma swoją siedzibę główną w Mönchengladbach w Niemczech, zachowując jednak rodzinny charakter. Kultura firmy oparta jest na autentyczności, szacunku, otwartości, zaufaniu i odpowiedzialności. Długoletnia więź z włoskim stylem życia “La Dolce Vita” stanowi integralną część firmy, co przejawia się w płaskiej strukturze firmy, kulturze używania imienia, dynamice i atmosferze rodzinnej.
Zespół projektowy CINQUE opracowuje rocznie dwie główne kolekcje dla kobiet i mężczyzn na wiosnę/lato i jesień/zimę oraz dwie kolekcje pośrednie na wczesną jesień i wiosnę. Firma dąży do utrzymania wysokich standardów projektowania, dopasowania i wykonania. Współpracuje z ekspertami, którzy nie idą na kompromisy w kwestii jakości. Preferuje wykorzystanie włoskich i/lub europejskich tkanin oraz materiałów, a produkcja odbywa się głównie w Europie.
W Pauloadriani oferujemy kolekcję męską i damską marki CINQUE. Asortyment marki obejmuje kolekcję biznesową dla kobiet i mężczyzn, z możliwością uzupełnienia zapasów, oferującą elegancki wygląd i najwyższy poziom komfortu. W skład kolekcji wchodzą płaszcze, kurtki, marynarki, spodnie, garnitury mix and match, koszule, bluzki oraz dzianinowe swetry. Ponadto, portfolio modowe CINQUE uzupełniają licencjonowane produkty, takie jak skarpety, okulary, paski, czapki i szale, które są tworzone we współpracy z zespołem projektowym CINQUE.
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
Zrównoważony rozwój jest integralną częścią działalności firmy od samego początku. Logo CINQUE Cares na etykietach stanowi obietnicę minimalizowania negatywnych skutków ekonomicznych, ekologicznych i społecznych przemysłu modowego, a także zapewnienia przejrzystości w działaniach obecnych i przyszłych.
CINQUE to nowoczesna marka modowa dla kobiet i mężczyzn, która łączy w sobie długoletnią tradycję z włoską pasją oraz wyjątkowym know-how. Jej filozofią jest harmonijne połączenie naturalności, autentyczności, ruchu, stylu życia i nowoczesności. Inspiracje czerpie ze współczesnych wpływów sztuki, architektury, designu i innowacji, nie rezygnując jednak z tradycji i nonszalancji.
Marka CINQUE została założona w 1984 roku przez dwóch przyjaciół w CINQUE TERRE we Włoszech. Obecnie ma swoją siedzibę główną w Mönchengladbach w Niemczech, zachowując jednak rodzinny charakter. Kultura firmy oparta jest na autentyczności, szacunku, otwartości, zaufaniu i odpowiedzialności. Długoletnia więź z włoskim stylem życia “La Dolce Vita” stanowi integralną część firmy, co przejawia się w płaskiej strukturze firmy, kulturze używania imienia, dynamice i atmosferze rodzinnej.
Zespół projektowy CINQUE opracowuje rocznie dwie główne kolekcje dla kobiet i mężczyzn na wiosnę/lato i jesień/zimę oraz dwie kolekcje pośrednie na wczesną jesień i wiosnę. Firma dąży do utrzymania wysokich standardów projektowania, dopasowania i wykonania. Współpracuje z ekspertami, którzy nie idą na kompromisy w kwestii jakości. Preferuje wykorzystanie włoskich i/lub europejskich tkanin oraz materiałów, a produkcja odbywa się głównie w Europie.
W Pauloadriani oferujemy kolekcję męską i damską marki CINQUE. Asortyment marki obejmuje kolekcję biznesową dla kobiet i mężczyzn, z możliwością uzupełnienia zapasów, oferującą elegancki wygląd i najwyższy poziom komfortu. W skład kolekcji wchodzą płaszcze, kurtki, marynarki, spodnie, garnitury mix and match, koszule, bluzki oraz dzianinowe swetry. Ponadto, portfolio modowe CINQUE uzupełniają licencjonowane produkty, takie jak skarpety, okulary, paski, czapki i szale, które są tworzone we współpracy z zespołem projektowym CINQUE.
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
Zrównoważony rozwój jest integralną częścią działalności firmy od samego początku. Logo CINQUE Cares na etykietach stanowi obietnicę minimalizowania negatywnych skutków ekonomicznych, ekologicznych i społecznych przemysłu modowego, a także zapewnienia przejrzystości w działaniach obecnych i przyszłych